1000 Miglia

ΤΟΠΟΣ:1000 MIGLIA ΙΩΑΝΝΙΝΑ

ΩΡΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ: 09.00  McDonald’s Αφίδνες

ΜΗΧΑΝΕΣ: 90 ΑΤΟΜΑ:130

Την Πέμπτη 19 Μαΐου είχε φτάσει επιτέλους η ώρα για το πολυπόθητο ετήσιο 1000 Miglia που φέτος θα λάμβανε χώρα στη μαγική πόλη των Ιωαννίνων. Στις 8:30 μαζευτήκαμε μηχανές και αναβάτες στα McDonald’s στις Αφίδνες  και αφού γεμίσαμε όλοι τα ρεζερβουάρ μας, αναχωρήσαμε περίπου στις 9:00.

Οι Road Captains αυτής της εκδρομής έμοιαζαν με dream team αφού τους είχαμε όλους σε μια μοναδική συνεργασία. Head Road Captain ο Δημήτρης Κουφός και Road Captains ο Ανδρέας Βουράκης, ο Χρήστος Καλαματιανός, ο Αργύρης Τσιτούρας, ο      Τριαντάφυλλος Λιώτης, ο Γιώργος Γιάμαρης και ο Αχιλλέας – Ευάγγελος Μηνάς.

Στις 10:45 τα sportsters έκαναν ανεφοδιασμό με τη συνοδεία ενός road captain. Στις 11:30 φτάσαμε στη Λαμία όπου ήπιαμε καφεδάκι και γεμίσαμε βενζίνη τις μηχανές μας και αναχωρήσαμε στις 12:30. Λίγο πριν την Καλαμπάκα, στις 13:45 ξανακάναμε ανεφοδιασμό για να μπούμε στην τελική ευθεία για Γιάννενα. Τελικά, στις 17:30 φτάσαμε επιτέλους στο ξενοδοχείο Epirus Palace, αφού είχαμε διασχίσει πριν ένα μεγάλο κομμάτι με λίγο βροχή, φορώντας όλοι τα αδιάβροχά μας. Το απογευματόβραδό μας ήταν ελεύθερο να κάνει ο καθένας ό,τι ήθελε κι έτσι οι περισσότεροι καταλήξαμε σε διάφορα ταβερνάκια στο κέντρο της πόλης.

Την επόμενη μέρα, Παρασκευή 20 Μαΐου αφού ξυπνήσαμε και φάγαμε το πρωινό μας αρχίσαμε να βλέπουμε ξεκάθαρα πια τις αλλαγές του καιρού. Δυστυχώς η δυνατή και συνεχής βροχή δε μας επέτρεψε να ακολουθήσουμε το αρχικό μας πρόγραμμα, αν και το παλέψαμε μέχρι τελευταία στιγμή. Τελικά, αποφασίσαμε να πάμε στο χωριό Μονοδένδρι  στις 11:00, καθώς είχε την πιο εύκολη διαδρομή.  Στο όμορφο χωριό φτάσαμε, πάντα με βροχή, στις 12:15. Τουλάχιστον όμως οι δύο ταβέρνες μας αποζημίωσαν με το καλό φαγητό τους, τη φιλοξενία τους και το γλυκό του τσιπουράκι. Στις 16:30 πήραμε την απόφαση να ξαναβάλουμε αδιάβροχα, γάντια, κράνη, γκέτες κλπ και να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής. Μετά από πολλή βροχή και ομίχλη φτάσαμε στις 17:45 στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε και να στεγνώσουμε παπούτσια και μπουφάν για το βράδυ!! Στις 22:00 αρχίσαμε να μαζευόμαστε, άλλοι με μηχανές και άλλοι με ταξί, στο «Πινωλόγιο» του Παντελή Λαθιωτάκης  , όπου μας είχε ετοιμάσει ένα μοναδικό bikerάδικο πάρτι με σουβλάκια και μπύρες!!

Το Σάββατο 21 ,Μαΐου ο καιρός είχε πραγματικά άγριες διαθέσεις με αποτέλεσμα να ακυρωθεί κάθε ride και να καταλήξουμε σε μία εντελώς ελεύθερη μέρα. Άλλοι έκαναν βόλτα στην πόλη και άλλοι, οι πιο τολμηροί,  τήρησαν το αρχικό πρόγραμμα και πήγαν στην Πάργα. Για να τιμήσουμε όμως και την ομαδικότητα και τον οικογενειακό χαρακτήρα του chapter το μεσημέρι φάγαμε στην ταβέρνα «ο Ζαγορίσιος» που μας πρότεινε ο Αντώνης Μαλεφάκης. Μετά την καθιερωμένη μεσημεριανή ξεκούραση, το βράδυ απογειωθήκαμε σαν chapter πηγαίνοντας στο κέντρο  με…. αστικό λεωφορείο!! Δίπλα στη λίμνη στο μαγαζί “Rasim” μας περίμενε αρχικά ο Γιώργος Γάκης και στη συνέχεια ο Γιώργος Ζερβός. Το τι έγινε δυστυχώς δεν περιγράφεται με λόγια, πάντως είχαμε απ’ όλα. Και μουσικά ταλέντα, και χορευτικά ταλέντα, και γενέθλια, και φιγούρες, και εκπλήξεις! Ήταν  εξαιρετικά! Γυρίσαμε σε 2 δόσεις με το ίδιο μέσο!!Μερικοί έφυγαν στη 1:00 και οι υπόλοιποι στις 2:00.

Την Κυριακή 22 Μαΐου, την ημέρα της επιστροφής ξαναείδαμε τον ήλιο!!Στις 9:30 αναχωρήσαμε από το ξενοδοχείο και στις 11:30 κάναμε ανεφοδιασμό των sportsters στα Γρεβενά. Δυστυχώς σε αυτό το σημείο η τύχη δε στάθηκε στο πλευρό της ομάδας… όταν ο Ηλίας Δουκάκης σταμάτησε , όπως όλες οι μηχανές για να ξεκουραστούν, δεν έβαλε καλά το stand της μηχανής με αποτέλεσμα η μηχανή να γείρει, η συνοδηγός να πανικοβληθεί, να χτυπήσει στη διπλανή μηχανή και τελικά να σπάσει τα δύο της χέρια. Αφού ήρθε και την πήρε ασθενοφόρο, έμεινε πίσω ένας road captain για να περιμένει την οδική βοήθεια που θα έπαιρνε τη μηχανή. Μετά από 2 ώρες, στις 13:30 κάναμε μια στάση στα “Everest”  μετά τη Βέροια για να ξεκουραστούμε και να πιούμε ένα γρήγορο καφέ. Στις 15:00 όλα τα sportsters έκαναν ανεφοδιασμό στα Τέμπη  και στις 16:45 γεμίσαμε όλοι τα ντεπόζιτά μας στον Αλμυρό. Το απογευματάκι, κατά τις 18:30 είχαμε φτάσει στα Καμένα Βούρλα, όπου αναχωρήσαμε τελικά από εκεί στις 21:00. Την εκδρομή μας κλείσαμε στο γνωστό σημείο των Mc Donald’s στις 23:00.

Τα φετινά 1000 Miglia ήταν σίγουρα μία πολύ ιδιαίτερη εκδρομή για όλους καθώς ζήσαμε πρωτόγνωρες εμπειρίες και ξεχωριστές καταστάσεις. Είναι μία εκδρομή που θα μείνει σε όλους αξέχαστη. Για τον αριθμό των συμμετεχόντων δυστυχώς δεν μπορούμε να μιλήσουμε με ακρίβεια καθώς κάθε μέρα είχαμε αφίξεις και η σύσταση της ομάδας άλλαζε συχνά. Συνυπολογίζοντας πάντως, τους φίλους μας από Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Εύβοια, Τρίπολη, Ρόδο, Βουλγαρία, Γαλλία, Αγγλία, μέλη του chapter μας που ήρθαν κατευθείαν από το Super Rally, ήμασταν περίπου 90 Μηχανές, 130 αναβάτες, ο γνωστός πια σε όλους «Άντρας» και η Ροδούλα με το αυτοκίνητο.