4th HOG RUN, 2017

ΩΡΑ: 08:30

Μηχανές 41

Ατομα 50

Την Κυριακή  09/04/2017 και ώρα 8.00, μαζευτήκαμε στο βόρειο σημείο αναχώρησης του chapter μας μετα τα διόδια των Αφιδνών και αναχωρήσαμε για το 4o hog run βάζοντας εμάς και τις αγαπημένες μηχανές μας  στα όρια τους όπως και ο θεσμός του hog run επιβάλει.

39 μηχανές με έτοιμους οδηγούς και λίγες αλλά υπέροχες συνοδηγούς έτοιμες να αντέξουν την περιπέτεια και την δύσκολη διαδρομή αδιαφορώντας για τις προειδοποιήσεις των γενναίων της ομάδας δρόμου, που ήδη είχαν κάνει την διαδρομή αυτή λίγο καιρό πριν, αλλά παράλληλα και αντάξιες των προσδοκιών τους. Βάλαμε  τις μηχανές μπροστά κατά τις 8.40 και ξεκινήσαμε για αυτή την μοναδική εμπειρία .

Το πρώτο μέρος (εύκολο) καθώς είχε εθνική οδό υπέροχο καιρό 20 με 22 βαθμούς και “άδειο ” δρόμο, φτάσαμε στο πρώτο σημείο ανεφοδιασμού στην Δεσφίνα, εκεί γύρω στις 11.00 ήπιαμε γρήγορα έναν καφέ και γεμίσαμε τα ντεπόζιτα για την συνέχεια. Οι μηχανές έγιναν 40 αφού προστέθηκε και η βασίλισσα του Δάσκαλου Πανόπουλου Τάκη με τη Ζωή .

Δεύτερο μέρος hog run για έμπειρους και γενναίους. Στροφές, βουνά, λαγκάδια, ποτάμια, φουρκέτες, δρόμοι, καλοί δύσκολοι, πέτρες, πλακόστρωτα, κίνδυνοι, όλοι  οι οδηγοί μέσα στο κλίμα ειδοποιώντας και προσέχοντας ο ένας τον άλλο, η ομάδα δρόμου εξαιρετική ,οι road captain, βράχοι συντονισμένοι στην δουλειά τους, σωστή ταχύτητα, συντονισμός και άψογη συνεννόηση το γκρουπ χωρισμένο στα δυο  μπροστά Βασίλης Ιωαννίδης στην μέση Μανώλης Ζαρογιαννόπουλος  ξεπερνάμε κάθε εμπόδιο, δείχνει εύκολο δεν είναι. Μια στάση ακόμα σταση για βενζίνη και ξεκούραση για όλους για λίγο στο χωριό Λιδωρίκι . Λίγο ακόμα και φτάνουμε σκέφτηκα. Συνέχεια. Πρόβατα στον δρόμο, αδέσποτα, οι 40 μηχανές έτοιμες για παν ενδεχόμενο, Δημήτρης Κουφός ηγέτης στα σωστά σημεία. Πλησιάζει  14:00 ,υψόμετρο στα 1200 μέτρα περίπου εμείς φτάνουμε . Υπέροχο μικρό χωριό καταγωγή του Αθανασίου Διάκου (από που αλλού άλλωστε θα μπορούσε να είναι) μια εκκλησία,  μια πλατεία, τρεχούμενο νερό, λίγοι κάτοικοι, εμείς κουρασμένοι αλλά δικαιωμένοι, φτάνουμε στην πλατεία και παρκάρουμε ακριβώς εκεί. Άλλο ένα μέλος μας που ήταν ήδη εκεί συμπληρώνει την ομάδα ο Παναγιώτης Φουρνάρος με την Σταυρούλα. Καθόμαστε στην ταβέρνα και απολαμβάνουμε τον ήλιο που είναι αν και μεγάλο το υψόμετρο καυτός .Φαγητό υπέροχο για μια τέτοια εκδρομή , ταβέρνα «το Μετερίζι» .Ξεκούραση, βόλτα στην πλατεία για ξεπιάσιμο και χαλάρωση  και μερικές γρήγορες φωτο,  ακολούθησε η κλήρωση για το δώρο του chapter σε ένα μέλος μας που κέρδισε μια διανυκτέρευσει εκεί, για την ιστορία το μέλος ήταν ο Αργύρης Τσιτούρας.

Στις 16.30 ξεκινάμε και οι 41 για την επιστροφή έχοντας ήδη γνωρίσει τον τόπο και τις δυσκολίες του . Ο δρόμος γνωστός πλέον στροφές δύσκολες ανάμεσα στα δέντρα του Ελληνικού τοπίου. Μέσα στο βουνό κάποια άλογα μας αναγκάζουν να σταματήσουμε την πορεία μας και μας δίνουν την ευκαιρία ξεκούρασης και φωτογραφίας αλλά για λίγο. Επιστροφή από Παύλιανη ο δρόμος καλύτερος αλλά το ίδιο δύσκολος όπως πριν .Φτάνουμε στον Μπράλλο τελευταίο κομμάτι, βάζουμε βενζίνη και βγαίνουμε Εθνική η κίνηση αυξάνεται και η ταχύτητα επίσης. Καλοστημένος σχηματισμός 41 τον αριθμό,  η Αθήνα δείχνει όσο περνάει η ώρα ποιο κοντά τα χιλιόμετρα μαζεύονται γρήγορα .Στο 90 άλλη μια στάση για ανεφοδιασμό. Λίγοι φεύγουν αλλά οι περισσότεροι συνεχίζουν μαζί για το τέλος . Φτάνουμε στον Άγιο Στέφανο 21.00 αποφώνηση απο τον Νίκο Διακοδημητρη και τον Δημήτρη Κουφό . Όλα άψογα μέχρι το επόμενο, το καλύτερο ride του chapter , Όλα καλά λοιπόν και αυτή την φορά . Του χρόνου για το 5ο ελπίζω αντάξιο του 4ου hog run .

Στην εκδρομή μας ήταν  41 μηχανές και  50 Άτομα

Κόστος διοδίων 13,65 ε

Ταβέρνα «Το Μετερίζι» 15,00 ευρώ το άτομο

Την ομάδα δρόμου για την εκδρομή στο HOG RUN αποτελούσαν:

Road Captain: Ιωαννίδης Βασίλης (Road Captain)

Elevator: Δημήτριος Κουφός (Head Road Captain)

Blocker 1: Τσιτούρας Αργύρης (Secretary / Road Captain)

Blocker 2: Ρεσμπίθας Γιάννης (Road Captain)

Safety 1: Λιώτης Τριαντάφυλλος (Safety Officer / Road Captain)

Safety 2: Ζαρογιαννόπουλος Μανώλης (Golden Rope)

Safety 3: Μαυρικάκης Εμμανουήλ (Road Captain)

Sweeper 1: Βουράκης Ανδρέας (Road Captain)

Sweeper 2: Καρακίτσος Ευστράτιος (Road Captain)