Εκπαίδευση στο Riding School του Θανάση Χούντρα!

0

Αγαπητά μέλη, φίλοι και φίλες,

Το Σάββατο, 24/3, σε συνεργασία με την Αντιπροσωπεία της Harley Davidson Athena και το Riding School του Θανάση Χούντρα, διοργανώνεται ημερήσια εκπαίδευση οδήγησης μοτοσυκλέτας!

Η εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Riding School στο Πολυδένδρι Αττικής και οι συμμετέχοντες θα εναλλάσσονται σε 20λεπτά θεωρητικής εκπαίδευσης και πρακτικής εξάσκησης, ενώ θα χρησιμοποιούν δικές τους μοτοσυκλέτες και θα πρέπει να διαθέτουν εξοπλισμό ασφαλείας: Κράνος κλειστού τύπου (full face), μπότες και γάντια μοτοσυκλέτας, μπουφάν και παντελόνι με προστατευτικά.

Υπάρχει η δυνατότητα παροχής εξοπλισμού για τους αναβάτες κατόπιν συνεννόησης.

Περιεχόμενο ημερίδων RIDING 1

Βασικό μέλημα αποτελεί η κατανόηση της συνειδητής (ή μη συνειδητής) συμμετοχής του οδηγού στις κινήσεις που πραγματοποιεί κατά την οδήγηση και τη μετακίνησή του, στον αστικό κυρίως ιστό αλλά και εκτός αυτού. Επίσης η κατάδειξη και εφαρμογή των βασικών λειτουργιών που απαιτούνται για την ασφαλή μετακίνηση με τη μοτοσυκλέτα.

Ακολουθούν η θεωρητική και πρακτική εφαρμογή ασκήσεων, των σημαντικότερων για την κατανόηση των απαιτήσεων της μοτοσυκλέτας.

1η ΑΣΚΗΣΗ – “ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΟ” ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
Στόχος της άσκησης είναι να γίνει ξεκάθαρος ποιος είναι ακριβώς ο χειρισμός που πραγματοποιεί ο οδηγός κάθε φορά που αλλάζει κατεύθυνση στη μοτοσυκλέτα του. Τί είναι αυτό που κάνουμε, αλλά δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει. Βασικό μέλημα του αναβάτη κατά τη διάρκεια της άσκησης είναι να διαπιστώσει ποια είναι ακριβώς η κίνηση που κάνει για να πάρει κλίση η μοτοσυκλέτα του ώστε να πάρει μια στροφή.

2η ΑΣΚΗΣΗ – ΘΕΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ
Ποια είναι η σωστή θέση του σώματος κατά τη διάρκεια της στροφής. Πόσο επηρεάζει η θέση του σώματος την κλίση της μοτοσυκλέτας, πότε πρέπει να τοποθετείται το σώμα κατά την προετοιμασία για τη στροφή. Σημεία στήριξης στη μοτοσυκλέτα.

3η ΑΣΚΗΣΗ – ΓΚΑΖΙ “ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ”
Βασικό μέλημα του αναβάτη κατά τη διάρκεια της άσκησης είναι το σωστό άνοιγμα του γκαζιού στη διάρκεια της στροφής. Πως συνδέεται το άνοιγμα του γκαζιού με την πρόσφυση. Τι συνέπειες έχει το κλείσιμο του γκαζιού μέσα στη στροφή.

4η ΑΣΚΗΣΗ – ΦΡΕΝΑ
Ποιος είναι ο σωστός και πλέον αποτελεσματικός τρόπος φρεναρίσματος ώστε να μειώνεται η απόσταση που απαιτείται. Πότε ξεκινά και πότε σταματά το φρενάρισμα.

5η ΑΣΚΗΣΗ – ΑΛΛΗΛΟΥΧΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ
Ποια είναι η σωστή σειρά των ενεργειών που πρέπει να κάνει ο οδηγός κατά την προσέγγιση και πραγματοποίηση της στροφής και την έξοδο από αυτή.

Χρονοδιάγραμμα και ροή ημερίδων

Κάθε ενότητα άσκησης περιλαμβάνει θεωρητικό σεμινάριο στην αίθουσα την οποία ακολουθεί πρακτική εξάσκηση στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο εφαρμογής των ασκήσεων (πίστα), διάρκειας 20 λεπτών το κάθε ένα.

Πιο συγκεκριμένα το χρονοδιάγραμμα της ημέρας έχει ως ακολούθως:

08:00 Προσέλευση
08:00 – 08:30 Εγγραφή, έλεγχος εξοπλισμού, έλεγχος μοτοσυκλετών
08:30 – 09:30 Στην αίθουσα: Ενημέρωση ασφαλείας, περιγραφή ροής της ημέρας, γνωριμία με τους εκπαιδευτές. Θεωρία πρώτης άσκησης
09:45 – 10:30 Πρακτική εφαρμογή Α’ άσκησης & διάλειμμα
10:30 – 11:30 Β’ Άσκηση
11:30 – 12:30 Γ’ Άσκηση
12:30 – 13:30 Διάλειμμα, ελαφρύ γεύμα
13:30 – 14:30 Δ’ Άσκηση
14:15 – 15:30 Ε’ Άσκηση
15:30 – 16:00 Ανασκόπηση ημέρας, απονομή διπλωμάτων

Το συνολικό κόστος της ημερήσιας εκπαίδευσης είναι 100€, ενώ οι θέσεις είναι περιορισμένες και γι’ αυτό το λόγο θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας και γι’ αυτό δικαίωμα συμμετοχής έχουν τα ενεργά μέλη του Chapter!

Δηλώστε συμμετοχή τώρα!

HOG Athena Chapter

Choose your Reaction!
Leave a Comment

Your email address will not be published.